ویاتک | اخبار حوزه دانش، فناوری و تکنولوژی به همراه مطالب علمی جذاب

اسپاتیفای، اطلاعات مشتریانش را به آژانس‌های تبلیغاتی می‌فروشد

+
Spotify

اگر شما کاربر سرویس استریم موسیقی اسپاتیفای هستید، از امروز دوستان و خانواده تنها افرادی نیستند که می‌توانند لیست آهنگ‌های مورد علاقه شما را ببینند! این سرویس استریم موسیقی که این روزها بسیار پرطرفدار است، به تازگی اطلاعات کاربرانش را در اختیار شرکت‌هایی با تبلیغات هدفمند قرار می‌دهد. از امروز هر اطلاعاتی از سن و جنسیت شما گرفته تا ژانر موسیقی که می‌پسندید، در اختیار کمپانی‌های دیگر خواهد بود. اسپاتیفای نام این کار را خرید برنامه‌ریزی شده گذاشته و در حال حاضر این قابلیت را برای همه فعال کرده است. آژانس‌های تبلیغاتی اکنون به اطلاعات ۷۰ میلیون کاربری که به‌ صورت رایگان از اسپاتیفای استفاده می‌کنند دسترسی دارند و می‌توانند تبلیغات خود را در ۵۹ کشور دنیا به کاربران پیشنهاد دهند. با نگاه کردن به آهنگ‌های انتخاب‌شده توسط کاربر، این آژانس‌ها می‌توانند افراد خاصی که احتمالاً بهترین افراد برای خرید محصولاتی که می‌فروشند هستند را جستجو کنند.

شیوه نمایش این تبلیغات به‌ صورت صداهایی به مدت ۱۵ تا ۳۰ ثانیه خواهد بود که ممکن است به هنگام پخش مجدد یک آهنگ و یا رد کردن آهنگ‌ها توسط کاربر، ناگهان پخش شوند و با این کار، تبلیغات بیشتر به نیاز و علاقه‌ی کاربر مربوط خواهند بود. این کار می‌تواند تلنگری به ما باشد که اطلاعات و داده‌های ما در عصر دیجیتال هیچ‌گاه در امان نخواهند بود. اگر شما این کار اسپاتیفای  را نمی‌پسندید، می‌توانید دیگر سرویس‌های استریم موسیقی، نظیر اپل موزیک را انتخاب کنید.

نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا همچنان از این سرویس استریم موسیقی استفاده خواهید کرد؟

منبع:

واکنش شما:
like
0
love
0
haha
0
wow
0
sad
0
angry
0

دیدگاه ها

0 دیدگاه

avatar

wpDiscuz

© تمامی حقوق برای وبسایت ویاتک محفوظ است. نقل مطالب سايت تنها با ذکر و لینک به منبع مجاز است.